Gimme a stroke or somethingggg

JAG VILL ATT NÅGOT SKA HÄNDA!
Jag har inget liv längre. I helgen har jag bara pluggat, och endast lämnat lägenheten för hundpromenader. Det känns som att jag lever på en transportsträcka till framtiden. Att allt jag gör nu, gör jag bara för att framtiden ska bli bra. Vilket gör att jag inte kan leva i nuet, eller rättare sagt, ha ett liv.
Ja, och även om jag spenderat hela helgen hemma så kan jag inte påstå att jag fått så mycket gjort. Min motivation ligger nere på 0, typ.

Åter till "hända" grejen. Jag tänker banne mig göra nåt helt oväntat i veckan! Nån som har något förslag på någon crazy grej jag kan göra? Annars får jag återkomma till det där. Jag kan ju inte planera för det, det måste ju vara impulsivt för tusan.


Kommentarer
Postat av: KarlQ, you know.

Agnes! Hej! Men jag har ett tips till dig. Jag vet inte om det är ett bra tips, men det är Ett tips. Ifall du vill göra något när du har tråkigt så hör av dig till mig! Jag gillar Stockholm och Du kan ge mig en anledning att åka dit haha :)Visst det var inget impulsivt direkt, men jag skulle gilla't!

2007-12-03 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0