en framtida karriär kanske?

Jag och min tåg-kompis under bussresa till skolan.

Han; "Jaså, du spelar gitarr du!"
Jag: "Yes, lite."
Han: " Kul" gör en konstpaus, skrockar lite för sig själv och säger sedan "Jaa, själv har man nyss fått en ny elgitarr"
Jag: "Aha, roligt!" försöker att avsluta konversation, men utan resultat
Han: "Ja, jag säljer jultidningar. Jag kommer att få ett par converse också, och 400 kr tillbaka!"
Jag: "Ojdå, vad mycket du måste ha sålt"
Han, samtidigt som han suckar världsvant: "Ja, så går det när man är en bra försäljare!"

Kommentarer
Postat av: karl

ååh han verkar vara en riktigt söt krabat. men vem vet, ondskan har många ansikten! haha.

2007-12-05 @ 22:42:25
URL: http://karl-modin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0