Here is London

I London var allt annorlunda. Där behövde man inte köa men man måste stå på listan och man behövde inte betala för det gjorde killarna så gärna. De köpte bord skumpa shots jordgubbar is vodka cranberry juice redbull och öl och allt vad du ville ha. Kanske försökte de köpa dig. Tjejerna var lättklädda eller fulklädda för de hade trasiga jeans eller uggs, ibland såg man någon kort tight lycra klänning.
Vi bodde så fint. I Chelsea där alla sa att det var dyrt och exklusivt, men vi hängde ju på Kosmopol. Vi ville betala men fick inte. Jag saknar det redan. Jag saknar staden, jag saknar parkerna jag saknar folket jag saknar vårt rosévin och våra dorritos. Jag saknar drinkarna och danserna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

berit och marit

2010-06-26 @ 23:25:33
Postat av: Anonym

åh, en dvärg

2010-06-26 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0