JC reklamen har börjat att sändas

Några filmer jag skulle vilja se:
- No country for old men
- Im not there
- Into the wild

jag


Film är sånt som man antar att alla gillar, precis som choklad, kanelbullar och jordgubbar. Det är bara så att jag tar förgivet att alla tycker om film, självklart kanske inte alla uppskattar just Star Wars eller Ghost World utan istället älskar Ett öga rött och Rosa the movie. Det finns alltid nån film som man gillar (och hatar), så är det bara.
Trodde jag tills idag.
Tydligen tycker inte min mamma om filmer.
Det är ju, crazy.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Min mamma tycker inte heller om filmer,
det kanske bara är självklart i våran generation?

2008-03-15 @ 22:23:10
URL: http://comeau.blogg.se
Postat av: Anonym

hallååå, vad är det för JCreklam? jag ser dig inte på den som går nu...

2008-03-20 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0